Crossbridge logo.png
FbGrijs.png
LinkedInGrijs.png
InstaGrijs.png

Technical Product Specialist

Administration

Antwerpen

Graduate or Young Professional

---------  Where will you work? 

Sterke softwarespeler met hechte bedrijfscultuur

Deze dynamische en toekomstgerichte organisatie ondersteunt een divers klantenportfolio bij de optimalisatie van servicediensten. Het team telt 33 medewerkers en maakt deel uit van een Nederlandse organisatie. De teamleden zijn experts op vlak van bedrijfsprocessen en adviseren klanten tijdens het implementatietraject van hun softwarepakket en de overgang naar Service Excellence. Dit alles in een hechte omgeving waarin betrokkenheid, zelfontwikkeling en initiatief centraal staan. Om hun snel groeiende business te ondersteunen, zijn ze op zoek naar een gemotiveerde Technical Product Specialist ter versterking van het team.

---------  What will you do?

Hou je van analyseren, puzzelen en je ergens helemaal in verdiepen? Laat je niet los tot je een antwoord krijgt op je vraag? Krijg je energie van het delen van je opgedane kennis met anderen? Dan ben jij de nieuwe Technisch Specialist!

 

Onze Partner beschikt over een ruime (inter)nationale klantenportefeuille. Om een excellente service aan te bieden, kunnen klanten bij hun Supportafdeling terecht indien ze vragen hebben over de software. Deze klanten hebben vaak een vrij hoog kennisniveau van hun software en stellen uitdagende vragen. Zo is jouw dag als Technisch Product Specialist nooit hetzelfde. Jij bent immers het aanspreekpunt voor klanten en collega’s over hun software. Het is dan ook jouw taak om hun vragen en obstakels te analyseren.

 

Welke vragen liggen er zoal op jou te wachten?  Denk aan SSL, Authenticatie, SQL, queries, logbestanden analyseren, SAML en Java virtual machines. Nog niet gekend met elke term uit dit lijstje? Zij leren het je graag aan! Een job als Technisch Specialist houdt immers veel puzzelwerk in. Zo kom je tot een geschikte, technische oplossing. Ten slotte vind je het leuk om je oplossingen helder te communiceren naar de klant en is je dag geslaagd als je klanten hebt kunnen verder helpen.

---------  Who are you?

Ben jij hun puzzelaar?
Je hebt veel zin om in de processen en werking van bedrijven te duiken en herkent jezelf in onderstaande punten:

  • Je beschikt over een Bachelor of Master

  • Ervaring in een technische supportfunctie is een sterke troef

  • Jij haalt energie uit het oplossen van analytische puzzels

  • Je kan zelfstandig werken en neemt graag initiatief

  • Je kan klantgericht communiceren en kan je makkelijk inleven in de problematiek van onze klant

  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels.

---------  What do they offer? 

  • Je start met een opleidingstraject van twee maanden. Je mag een pittig, technisch leertraject verwachten. Door hun voortdurende trainingen leiden ze je in twee jaar op tot een expert in service management

  • Enthousiaste collega’s binnen een informele sfeer

  • Diverse ontspanningsmogelijkheden op kantoor, een heerlijke lunch en een gezellige vrijdagmiddagborrel.

  • Een sterk omkaderd opleidingstraject

  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en initiatief

  • Doorgroeimogelijkheden

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden

Are you up for a new challenge?

Apply now!